Чому духи так сильно відрізняються вартості, які причини?

Духи в основному є сумішами ароматичних масел на основі несучого аромату. Ці підстави зазвичай – спирт, вода, масло або віск, залежно від типу духів. Інгредієнти, використовувані в парфумі, можуть бути натуральними, штучними або сполученням того й іншого. Крім того, інгредієнти зазвичай визначають дорожнечу духів.

Які ж спеціальні матеріали використовуються в парфумах, які роблять їх дорогими?

Одна з причин, чому аромат може бути дорогим, – вміст натуральних парфумерних інгредієнтів, які самі по собі коштують недешево. Наприклад, деякі розкішні парфуми або вишукані аромати містять дорогоцінні ефірні масла, такі як борония, жасмин, тубероза або рожеве масло, які дуже дорогі. Точно так само кращі виробники іноді використовують трюк «секретний інгредієнт», щоб обґрунтувати високу продажну ціну своїх парфумів. Заявки спеціальних формул містить рідкі ароматичні масла.

Бренд робить сильний вплив на ціну. Зараз їх так багато, що все неможливо запам’ятати, простіше подивитися на сайті. Деякі парфумерні будинки виробляють парфуми обмеженої серії і продають їх за високою ціною, тому що попит на цей продукт перевищує пропозицію.

Упаковка – ще один фактор, що впливає на вартість парфумів. Флакони парфумів сприяють стрімкому зростанню цін на розкішні духи. Деякі виробники парфумерії воліють використовувати дорогі і стильні флакони. Вони можуть бути виготовлені вручну або із спеціальних матеріалів, таких як кришталь. Приголомшливо елегантний і художній вигляд флакона парфумів може бути достатнім, щоб спокусити когось купити цей аромат. Особливо це стосується тих, хто любить колекціонувати модні флакони для парфумів.

Маркетинг і реклама – два інших елементи, які можуть збільшити вартість духів. Витрати на просування духів мають великий вплив аудиторію. Особливо це стосується дизайнерських духів. Вони зазвичай з’являються на ринку з лавиною дорогих рекламних кампаній у ЗМІ. Це одна з точок спотикання для багатьох людей, які вважають, що духи бренду оцінюються несправедливо.

На іншому кінці спектру – більш доступний середній діапазон і дешеві парфуми для тих, хто любить хороші аромати і не бажає бути пограбованим. В даний час ми знаходимося в середині світового економічного спаду. Тим не менше, люди продовжують купувати парфумерію.

Тому важливо знати: парфум за розумною ціною – не обов’язково поганої якості. Незалежно від того, що відбувається зі світовою економікою, парфумерна промисловість продовжує отримувати величезні прибутки кожен рік.

Джерело: http://istoriya.sumy.ua/