Останнім часом з’явилася можливість купувати квитки на літак за досить невисокою вартістю. Представляємо вам кілька варіантів, як це здійснити.


Останнім часом з’явилася можливість купувати квитки на літак за досить невисокою вартістю. Представляємо вам кілька варіантів, як це здійснити.
Першим способом є участь у спеціальних акціях великих авіакомпаній. Унаслідок конкуренції між безліччю компаній в даній галузі їх необхідно переманити до себе клієнтів, використовуючи для цього різні пропозиції послуг за низькими цінами. Цей варіант найбільш вигідний. Більшість авіакомпаній часто влаштовують промо-акції, тим самим даючи людям можливість зробити покупку квитка вартістю до двох-трьох разів дешевше цін встановлених раніше. При цьому слід звернути увагу на умови. Найчастіше для придбання квитків з доступною вартістю підходить тільки певний період часу, наприклад, у неактуальні місяці для відпочинку. Недолік — квитки такого роду не завжди підлягають заміні або поверненню.
Другий варіант — покупка «гарячих» чартерних авіаквитків. Цей спосіб не самий простий, так як такі квитки можна знайти тільки в туристичних фірмах, яким економічно не вигідно продавати їх окремо від туру. Тому варто розрахувати буде придбання квитків разом з туром дешевше регулярного рейсу і вже на цьому ґрунтуватися при виборі. Однак варто звернути увагу на такі мінуси чартерів як досить часті затримки рейсів, не завжди зручний час вильоту, а також польоти лише за престижним і затребуваним рейсам.
Третім способом до 2012 року було використання послуг бюджетних авіаперевізників або компаній з економічними тарифами. У Росії основними компаніями такого типу були Sky Express і Avianova, що припинили свою діяльність внаслідок банкрутства. Ці авіакомпанії інакше називалися лоукостерами, їх квитки продавалися за низькою вартістю завдяки політиці суворої економії на всьому, що можливо: вильоти з аеропортів незручного розташування, деякі рейси — пізно вночі, відсутність харчування на борту, занижені нормативи провезення багажу, а також купівля авіаквитків онлайн. Дані компанії були вигідні для людей, хто міг знехтувати зручностями заради грошей або часу. Зараз хоч скільки-то відомих бюджетних авіаперевізників в нашій країні немає, але перевізники такого характеру залишилися за кордоном.
У планах «Аерофлоту» відмовитися від монополії і створити дочірню компанію — лоукостер приблизно за рік, при поправках в Повітряний кодекс і правила авіації про неможливість повернути квитки. Компанія йде на такі кроки не стільки з-за конкурентів, скільки для зручності пасажирів. Пропонується створити спеціальний аеропорт для дочірньої компанії зі зниженими тарифами. Якщо авіаперевізнику вдасться домовитися і створити компанію, то він стане на лідируючих позиціях. Таким чином, проблема дефіциту внутрішніх рейсів буде вирішена. Видима невигідність створення лоукостера виявиться корисною для «Аерофлоту». У цьому виді конкуренції у компанії все одно немає рівних. Пасажири оцінять жест доброї волі, і поїзди втратять свою актуальність.