Щоосені жовтий колір не втрачає своєї актуальності. Ну, а тим, хто любить в речах, насамперед комфорт, дизайнери пропонують перейти на … жовті черевики.


Щоосені жовтий колір не втрачає своєї актуальності. Ну, а тим, хто любить в речах, насамперед комфорт, дизайнери пропонують перейти на … жовті черевики.
Недарма про них написали не одну пісню. Жовті черевики були і залишаються осіннім брендом номер один серед чоловічої, так останнім часом, і жіночого взуття. Якщо ж ви подумали про те, що вони виглядають примітивно і раритетно, то зверніть увагу на тімберленд черевики, тут ви вже точно підберете свою «пару».
Черевики під відомою назвою Timberland з’явилися ще в далекому 1973 році завдяки розробці Натана Шварца. Простий робітник взуттєвої фабрики зібрав на той час неймовірну суму для покупки всього виробництва і вирішив його трохи переобладнати. Компанію, що спеціалізується на виготовленні взуття для лісорубів, вдосконалили, і вона стала випускати новий продукт: справжні водонепроникні черевики. Вони і були першою партією, що отримала назву Timberland, а компанію з того часу і назвали також, як відомий нині взуттєвої бренд.
У 1979 році «жовті черевики» підкорили подіуми Італії. Для цього особливо постарався модельєр Джузеппе Веронесси, який «розписав» їх найкращі якості: комфорт (вони абсолютно вологонепроникні завдяки особливій технології просочення шкіри), міцність, ну, і головне для модного світу, незвичність.
Зараз компанія може похвалитися великими продажами цих модних черевиків, причому не тільки чоловічих моделей, ну і жіночої лінійки. Навіть людям, далеким від моди, тепер зрозуміло, чому ж так популярні ці «жовті черевики».