Доступ до інтернету є далеко не у всіх учнів.

У перу вчитель вальтер веласкес власноруч створив інтерактивного робота на ім’я кіпі, який разом з ним їздить по віддалених районах країни і проводить уроки для учнів, вимушених перебувати вдома через карантин.

У державі з 33-мільйонним населенням тільки 30% перуанців мають доступ до інтернету, пише scidev.net. Тому далеко не всі школярі можуть вчитися дистанційно.

” кіпі народився через пандемію. На третьому тижні карантину я дуже турбувався про своїх учнів. Деяким з них я подарував старі радіоприймачі, по яких транслюються уроки, але я знаю, що в громадах, де живуть діти, немає магазинів для покупки батарейок, та й взагалі немає електрики»,

– розповідає веласкес.

Він зібрав робота з підручних засобів, знайдених у своєму центрі творчості і досліджень. Педагог створив центр десять років тому, щоб залучити учнів до науки і технологій. Кіпі, що працює від сонячних батарей, складається з радіопластин, запчастин для телевізора, декількох електричних карт. Крім того, робот оснащений планшетом, на якому транслюються короткі навчальні ролики.

До речі, як зізнався вчитель, його винахід – жіночої статі.

” я вирішив зробити робот жінкою на знак поваги до дівчини, яка майже три години щодня добирається до школи зі свого району. Крім того, в нашій країні все ще існує велика дискримінація жінок»,

– каже веласкес.

У компанії кіпі він проводить заняття з хлопцями на відкритому повітрі. Робот може читати вірші, розповідати правила, вирішувати завдання на додавання і віднімання, робити зарядку і танцювати. Також винахід вчителя вміє сміятися або сумувати, якщо, наприклад, учні не миють руки перед початком уроку.

Сам веласкес впевнений, що кіпі мотивує учнів зацікавитися наукою і дослідженнями. Коли освітні установи знову запрацюють, робот допомагатиме учням у центрі творчості та досліджень.

Нагадаємо, в дитячому садку нового уренгоя з’явився перший робот-вихователь, покликаний навчати хлопців основам робототехніки.