Що таке контекстна реклама

5-13-2021
Що таке контекстна реклама гугл АдВордса (google adwords), вартість контекстної  реклами
 

Контекстна реклама-інструмент по залученню клієнтів в інтернеті, який дає потрібні результати бізнесу. Контекстні рекламні оголошення показуються користувачам, які вже шукають рекламований товар. Зацікавлена аудиторія кликає по оголошенню, переходить на сайт і замовляє товар або послугу. Розповімо в деталях про роботу контекстної реклами. Також хочемо вам порекомендувати https://www.adspace-marketing.com/reklama-google-3/ замовити у нас контентну рекламу.

Безкоштовно проконсультуємо, підготуємо докладний медіа-план і комерційну пропозицію протягом 1 дня по контекстній рекламі в google ads, google shopping, Яндекс директ і Яндекс маркет.

Як виглядає контекстна реклама?

Припустимо, вирішили знайти в пошуковику Яндекс або google інформацію про косметику. Для цього в рядку пошуку вводите запит і натискаєте кнопку пошуку. У відповідь пошуковик видає результат-список сайтів, що містять матеріали за запитом і рекламні блоки — відразу під рядком пошуку, внизу сторінки і праворуч від результатів видачі. Приклад з числа рекламних кампаній, які веде наше агентство fireseo:

Крім того, маса рекламодавців користується рекламними мережами Яндекс і google. Тут мова йде про розміщення рекламних оголошень на партнерських майданчиках Яндекс і google, сайтах, схожих за тематикою з вашою пропозицією.

Як працює контекстна реклама?

Припустимо, вирішили продавати товари або послуги в інтернеті і вибрали для реклами не дратівливі банери, спливаючи на сайтах вікна з пропозиціями та інший спам, а зупинилися на контексті. І це вірне рішення, адже користувачі вже рідко реагують на рекламу, яка відволікає від пошуку потрібної інформації.

Що потрібно для запуску?

  • вибрати, де запускати рекламу-в Яндекс або google-результативність реклами залежить від маси факторів – в тому числі – і від аудиторії пошукової системи
  • скласти список запитів, за якими будуть показуватися оголошення
  • написати текст оголошень, строго обмежений за обсягом і змістом. Зробіть оголошення по-максимуму інформативними і привабливими, щоб виділятися на тлі інших пропозицій
  • визначити показники і інструменти статистики для посадкової сторінки, щоб обчислити, наскільки ефективна буде рекламна кампанія і конкретно вибрані ключевики і оголошення
  • створити з нуля або поліпшити існуючу посадкову сторінку — розділ сайту або одностранічнік, куди будуть потрапляти користувачі, що клікнули по вашому оголошенню. Потрібно, щоб відвідувач здійснив цільову дію, потрібне вам-підписався на розсилку— замовив консультацію, запросив безкоштовну послугу, купив товар та інше
  • грамотно налаштувати і запустити рекламну кампанію за допомогою Яндекс.директ або google adwords
  • регулярно аналізувати результати контекстної рекламної кампанії, контролювати вартість кліка для розумної витрати бюджету-максимум клієнтів за мінімум вкладених коштів

За що ви платите? у контекстній рекламі оплата йде за клік-cost per click, вже тоді, коли відвідувач вже натиснув по оголошенню, щоб дізнатися більше. Така система вважається справедливою і зручною для висококонкурентних ніш бізнесу. Але пам’ятайте, суперники іноді вдаються до скликування оголошень заради витрати вашого бюджету даремно. Тому рекомендуємо або самостійно досконально і регулярно стежити за кампаніями, або найняти для цього досвідчених менеджерів з контекстної реклами.